Dlaczego trzeba mieć dobre treści na stronie firmowej?
A co się stanie, gdy przez te 10 sekund przeczyta nudny, przydługawy tekst o tym „jak Twoja firma powstała w 200… roku i dynamicznie się od tej pory rozwija”?
pójdzie do konkurencji.
Co najbardziej denerwuje Klienta w tekstach na stronie firmowej?
Brak informacji
Niezrozumiały język
65 % konsumentów skarży się, że na stronach internetowych nie może znaleźć podstawowych danych teleadresowych przedsiębiorstwa.
48% konsumentów uważa, że na stronach firmowych teksty są niezrozumiałe i napisane specjalistycznym językiem, który utrudnia zapoznanie się z ofertą.
Badania wykazują, że:
z dużym prawdopodobieństwem nie zdecydują się na korzystanie z jej usług
* wg badania „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRCJakich treści na stronie firmowej szuka Klient?
Strona internetowa to zazwyczaj pierwszy kontakt potencjalnego klienta z ofertą Twojej firmy. Aby była skuteczną wizytówką, musisz zdać się na specjalistę w przygotowywaniu dobrych testów użytkowych do Internetu, czyli webwritera
W czym możemy pomóc?
Teksty przygotowane przez nas:
dotrą z przekazem marketingowym do docelowej grupy Klientów firmy, zostały dodatkowo zredagowane pod kątem wybranych przez Ciebie słów kluczowych, czyli zoptymalizowane pod kątem SEO, zostaną opatrzone wytycznymi związanymi ze sposobem formatowania oraz umieszczenia na stronie internetowej (format, hiperłącze, tagowanie).Co zyskasz?
Stronę z treściami napisanymi zgodnie z zasadami ortografii, stylistyki i wymogami przygotowania tekstu do Internetu, Zadowolonych klientów, którzy na twojej stronie znajdą wszystko to, co niezbędne dla sfinalizowania transakcji, Wzmocnienie wizerunku jako profesjonalnej dbającej o klienta (i jego potrzeby!) firmy. Poprawę widoczności w wyszukiwarkach, dzięki optymalizacji tekstu pod kątem słów kluczowych.FAQ- najczęściej zadawane pytania
Odpowiedzi na pytania, które pewnie chcesz zadać (ale inni już je zadali)
Jak się rozliczamy
Wyślij do nas formularz wyceny. Z przyjemnością wycenimy usługę.
Jak współpracujemy
Przed rozpoczęciem zlecenia uzgodnimy termin realizacji zamówienia. Długość oczekiwania na teksty jest różna i zależy od “wielkości” zamówienia oraz naszych aktualnych "mocy przerobowych". Zazwyczaj czekasz 7-14 dni.
Jeśli nie masz określonego terminu, przedstawimy Ci szacunkowy czas oczekiwania i będziemy Cię informować o naszych postępach.
Przed rozpoczęciem pracy nad tekstami prosimy i szczegółowy brief, w którym mają być zawarte wytyczne związane z tekstami. Teksty będą pisanie wg briefu.
Jeśli z jakichś powodów uznasz, że teksty nie spełniają twoich oczekiwań, poprawimy. Oferujemy nieograniczoną liczbę poprawek (z uzasadnionego powodu). Poprawiamy, dopóki uznasz, że tekst jest już doskonały i o takim tekście na stronie marzyłeś od dziecka.
Mamy doświadczenie w pisaniu tekstów na strony www. Tematyka jest rzeczą wtórną.
Działamy na rynku od ponad 7 lat. W tym czasie napisaliśmy tony tekstów o różnorodnej tematyce. Z pewnością pisaliśmy już teksty związane z Państwa branżą, a jeśli jeszcze nie, to współpraca z Państwem jest znakomitą okazją, aby poprawić statystykę.
Wyślij do nas formularz wyceny. Z przyjemnością wycenimy nowe teksty.