Dlaczego trzeba mieć dobre treści na stronie firmowej?

Klient, który trafi na witrynę internetową Twojej firmy chce dostać przejrzystą, konkretną a zarazem wyczerpującą informację na temat Twoich produktów i oferty. Czy wiesz, że przeciętny internauta (a zatem i Twój klient) potrzebuje jedynie 10 sekund na to, żeby ocenić czy coś na stronie www go zainteresuje czy nie? To oznacza, że masz tylko 10 sekund na to, żeby przekazać mu najważniejsze informacje o swojej firmie!

A co się stanie, gdy przez te 10 sekund przeczyta nudny, przydługawy tekst o tym „jak Twoja firma powstała w 200… roku i dynamicznie się od tej pory rozwija”?

Zamknie okno przeglądarki, uśnie lub…

pójdzie do konkurencji.

Co najbardziej denerwuje Klienta w tekstach na stronie firmowej?

Brak informacji

Niezrozumiały język

65%

65 % konsumentów skarży się, że na stronach internetowych nie może znaleźć podstawowych danych teleadresowych przedsiębiorstwa.

48%

48% konsumentów uważa, że na stronach firmowych teksty są niezrozumiałe i napisane specjalistycznym językiem, który utrudnia zapoznanie się z ofertą.

Badania wykazują, że:


Konsumenci, którzy na firmowej witrynie WWW nie będą w stanie znaleźć podstawowych informacji na temat przedsiębiorstwa lub spotkają się z treściami nieczytelnymi i niezrozumiałym

z dużym prawdopodobieństwem nie zdecydują się na korzystanie z jej usług

* wg badania „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC

Jakich treści na stronie firmowej szuka Klient?

cennik

Cennik i ceny

85 %

klientów szuka informacji na temat cen produktów i usług, które są oferowane.
oferta

Zakres oferty

75%

konsumentów chce wiedzieć co konkretnie znajduje się w ofercie i jaki jest jej zakres.
kontkt_ikona

Dane kontaktowe

69%

osób na witrynie www poszukuje informacji o adresie, numerze telefonu czy adresie e-mail.
nagrody_ikona

Doświadczenie i osiągnięcia

Dla

43%

Klientów ważne są również informacje, które potwierdzają doświadczenie firmy w danej dziedzinie.
certyfikaty

Rekomendacje i certyfikaty

34%

zwraca uwagę na wyróżnienia, certyfikaty i opinie innych klientów, którzy skorzystały z usług danej firmy.
Strona internetowa to zazwyczaj pierwszy kontakt potencjalnego klienta z ofertą Twojej firmy.  Aby była skuteczną wizytówką, musisz zdać się na specjalistę w przygotowywaniu dobrych testów użytkowych do Internetu, czyli webwritera

W czym możemy pomóc?

Zajmiemy się kompleksowym przygotowaniem treści na Twoją stronę WWW, które Klient będzie czytał z zainteresowaniem.

Teksty przygotowane przez nas:

dotrą z przekazem marketingowym do docelowej grupy Klientów firmy,
zostały dodatkowo zredagowane pod kątem wybranych przez Ciebie słów kluczowych, czyli zoptymalizowane pod kątem SEO,
zostaną opatrzone wytycznymi związanymi ze sposobem formatowania oraz umieszczenia na stronie internetowej (format, hiperłącze, tagowanie).

Co zyskasz?

Stronę z treściami napisanymi zgodnie z zasadami ortografii, stylistyki i wymogami przygotowania tekstu do Internetu,
Zadowolonych klientów, którzy na twojej stronie znajdą wszystko to, co niezbędne dla sfinalizowania transakcji,
Wzmocnienie wizerunku jako profesjonalnej dbającej o klienta (i jego potrzeby!) firmy.
Poprawę widoczności w wyszukiwarkach, dzięki optymalizacji tekstu pod kątem słów kluczowych.

FAQ- najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na pytania, które pewnie chcesz zadać (ale inni już je zadali)

Jak się rozliczamy

1Ile kosztuje tekst na stronę www?
To zależy od branży i przeznaczenia tekstu. Każdy tekst na stronę wymaga od copywritera specjalnego przygotowania. Inaczej pisze się teksty dla popularnych branż (edukacja, branża spożywcza, odzieżowa), a inaczej teksty dla specjalistycznych produktów czy usług. Z tego powodu stawka za 1000 zzs tekstu każdej usługi wyceniana jest indywidualnie.

Wyślij do nas formularz wyceny. Z przyjemnością wycenimy usługę.

2Co oznacza skrót zzs?
Skrót zzs oznacza „znaki ze spacjami". To jednostka rozliczeniowa, jaką posługujemy się do wyceny tekstów. Kwota X złotych netto za 1000 zzs oznacza, że za każde 1000 znaków ze spacjami zamawianego artykułu zapłacisz X złotych netto.
3Wystawiają Państwo fakturę VAT?
Tak. Za wykonaną usługę copwritingu wystawiana jest faktura VAT.

Jak współpracujemy

1Czy mogę prosić o napisanie przykładowego, próbnego tekstu?
Oczywiście. Jeśli jest takie życzenie ze strony Klienta, piszemy tekst próbny. Stawka za taki tekst próbny jest taka sama jak za tekst, który piszemy na standardowe zamówienie.
2Jak szybko dostanę zamówione teksty?

Przed rozpoczęciem zlecenia uzgodnimy termin realizacji zamówienia. Długość oczekiwania na teksty jest różna i zależy od “wielkości” zamówienia oraz naszych aktualnych "mocy przerobowych". Zazwyczaj czekasz 7-14 dni.

Jeśli nie masz określonego terminu, przedstawimy Ci szacunkowy czas oczekiwania i będziemy Cię informować o naszych postępach.

3Co się stanie, jeśli nie będę zadowolony z pierwszej wersji tekstów?

Przed rozpoczęciem pracy nad tekstami prosimy i szczegółowy brief, w którym mają być zawarte wytyczne związane z tekstami. Teksty będą pisanie wg briefu.

Jeśli z jakichś powodów uznasz, że teksty nie spełniają twoich oczekiwań, poprawimy. Oferujemy nieograniczoną liczbę poprawek (z uzasadnionego powodu). Poprawiamy, dopóki uznasz, że tekst jest już doskonały i o takim tekście na stronie marzyłeś od dziecka.

4Czy macie doświadczenie w pisaniu tekstów z naszej branży?

Mamy doświadczenie w pisaniu tekstów na strony www. Tematyka jest rzeczą wtórną.

Działamy na rynku od ponad 7 lat. W tym czasie napisaliśmy tony tekstów o różnorodnej tematyce. Z pewnością pisaliśmy już teksty związane z Państwa branżą, a jeśli jeszcze nie, to współpraca z Państwem jest znakomitą okazją, aby poprawić statystykę.

Wyślij do nas formularz wyceny. Z przyjemnością wycenimy nowe teksty.

Zamów wycenę

Napisz do nas i opisz swoją firmę. Podpowiemy Ci, jakie efekty możemy dla Ciebie uzyskać.