Opisy produktów i kategorii dla e-sklepów
opisy produktów podnoszą wartość strony oczach Google i tym samym wpierają proces pozycjonowania strony.
Od 2012 roku redagujemy i optymalizujemy treści do sklepów internetowych. W tym czasie tworzyliśmy opisy dla e-sklepów z branż takich jak: moda, obuwie, akcesoria mobilne, wystrój wnętrz, artykuły spożywcze, akcesoria mobilne, dekoracje weselne, artykuły budowlane i remontowe, zegarki i biżuteria czy akcesoria do samoobrony. Opisy produktów przez nas tworzone są:Co otrzymasz w usłudze?
1. Analiza
Analiza asortymentu e-sklepu i konkurencji pod kątem preferowanych słów kluczowych. Usługa dodatkowa, wykonywana w przypadku, gdy klient nie posiada takich danych.2. Redakcja opisów produktów
Wykonanie unikalnych opisów produktu (i kategorii) odpowiadających na oczekiwania klienta. Opisy redagowane są wg wytycznych Google i uwzględniają niezbędne i pożądane frazy kluczowe, które pomogą w pozycjonowaniu sklepu internetowego.3. Umieszczenie opisów produktów i kategorii w sklepie.
Na życzenie klienta dokonamy wdrożenia przygotowanych tekstów do sklepu internetowego (Prestashop i inne).Prowadzenie bloga w e-sklepie
Co otrzymasz w usłudze?
Oferty do serwisów aukcyjnych (Allegro)
Co otrzymasz w usłudze?
FAQ- najczęściej zadawane pytania
Odpowiedzi na pytania, które pewnie chcesz zadać (ale inni już je zadali)
Z tego powodu możesz zapomnieć o takim rozwiązaniu. Postaw na swoje unikalne opisy produktów. Docenią to klienci, docenią to algorytmy Google.
Zamawiając u nas opis produktu masz pewność, że będzie on unikalny i przyjazny wyszukiwarkom.
Hmm…
Tak.
A kto inny mógłby je napisać?
Tak, piszemy.
Specjalistyczne opisy produktów są droższe, ponieważ wymagają od copywritera dodatkowego przygotowania i doskonalenia w danej tematyce. Przygotowujemy się zawsze gruntownie do tego typu zadania, a to się przekłada na jakość finalnego opisu.
Ogromne! Opisy kategorii są często zaniedbywanych elementem w sklepie internetowym. Zazwyczaj skupiamy się na opisie produktu i zapominamy, że treść powinna znaleźć się również w nadrzędnej kategorii.
Jak czytamy na stronie YOAST ( najpopularniejsza wtyczka SEO do Wordpress), kategorie są ważniejsze niż pojedyncze strony i posty. Jeśli Twoja witryna jest blogiem i piszesz kilka artykułów na dany temat, Twoja kategoria dla tego tematu powinna być numerem 1 w wynikach wyszukiwania”. Podobnie sytuacja wygląda w sklepie internetowym.
Jednym z największych błędów dotyczących SEO w e-commerce jest niedodawanie treści do tych typów stron. Tymczasem im więcej i lepszej zawartości dodasz do swoich kategorii, tym wyższa będzie pozycja Twojej witryny w Google.
Unikalne i rozbudowane opisy kategorii są wręcz pożądane w sklepach, w których jest dużo (dziesiątki tysięcy i więcej) produktów. Opis kategorii ma kluczowe znaczenie, ponieważ jest czasami jedynym unikalnym tekstem w strukturze sklepu, który można zoptymalizować pod wyszukiwanie.
Więcej na ten temat przeczytacie w artykule Dlaczego opisy kategorii w sklepie internetowym to prawdziwa „petarda” SEO?
Proszę wypełnić formularz wyceny. Z przyjemnością wycenimy usługę.