Blog

Blog

Tytułem wstępu

Nazywam się Katarzyna Biernacka. Treści dla internetu tworzę "od zawsze". Początkowo jako dziennikarz internetowy a przed ostatnie kilka lat copywriter i content marketer. Ukończyłam Uniwersytet Jagielloński (Polonistyka, 2003) i Krakowską Akademię im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego (E-marketing, 2011). Od 2012 roku prowadzę agencję iMedia Solutions.
A na tym blogu dzielę się swoją wiedzą w zakresie, prowadzenia blogów firmowych, tworzenia dobrego kontentu (i nie tylko).
6 sierpnia 2019

Dlaczego opisy kategorii w sklepie internetowym to prawdziwa „petarda” SEO?

Czy opisy w kategoriach mają znaczenie? Czy w ogóle warto sobie nimi zaprzątać głowę? Odpowiedź jest prosta. Mają i to większą niż ci się wydaje. Dlaczego?
29 maja 2019

Jak nazywać pliki graficzne?

Jaką formę powinny mieć nazwy plików graficznych, żeby znacząco wpływały na indeksowanie witryny?
24 maja 2019

Jak napisać dobry opis alternatywny do zdjęcia (ALT)?

Tekst alternatywny, który znajduje się w atrybucie ALT to coś, o czym często zapominamy podczas umieszczania zdjęć na witrynie. Tymczasem popularny “tekst w ALT” może być bardzo cennym źródłem ruchu organicznego. Jak dobrze opisywać obrazki?
10 maja 2019

Ile postów na blogu firmowym w miesiącu?

Jak często publikować posty na blogu firmowym? Jaka jest optymalna liczba artykułów na blogu miesięcznie? To jedne z najczęściej pojawiających się pytań w początkach prowadzenia bloga firmowego.
20 kwietnia 2019
Osoba prowadzi bloga, pisze na laptopie. Na ekranie widoczny jest blog firmowy.

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

Blogowanie firm w ostatnim czasie stało się jednym z popularniejszych sposobów na zdobycie rynku on line. Zalet posiadania bloga firmowego jest bardzo wiele. Mimo tego nie wszystkie firmy decydują się na jego założenie. A szkoda, bo dobrze prowadzony blog to jedno z narzędzi sukcesu firmy w Internecie.
22 marca 2019

Optymalna długość artykułu na blogu firmowym – czy istnieje?

Długość wpisu na blogu — to jeden z ważnych czynników, które wpływają na pozycję tekstu w wynikach wyszukiwania. Jakie znaczenie ma jego długość?