
Kilka słów o mnie
A na tym blogu dzielę się swoją wiedzą w zakresie, prowadzenia blogów firmowych, tworzenia dobrego kontentu (i nie tylko).
1 lutego 2020
Nie wiesz, co publikować na blogu firmowym, żeby pojawić się w wyszukiwarce na wymarzone frazy? Postaw na teksty evergreen. Czym są artykuły evergreen i dlaczego warto je umieszczać na blogu?
14 stycznia 2020
Po przyjrzeniu się możliwościom, jakie oferują moduły blogowe na takich platformach jak Shoper i RedCart przyszła pora na jedną z najpopularniejszych, czyli IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop.com). Jak prowadzić bloga firmowego na Idosell Shop?
9 października 2019
9 września 2019
Sukces bloga firmowego zależy od wielu czynników. Do najważniejszych z nich należą: przemyślana strategia, dobre treści, konsekwencja w działaniu i czas. Narzędziem, które przyjdzie z pomocą w realizacji w tych elementów, jest planner kontentu bloga.
2 września 2019
Zamówiłeś teksty na stronę firmową, zleciłeś prowadzenie bloga w e-sklepie copywriterowi lub agencji? Koniecznie przeczytaj, co musisz zrobić, zanim zapłacisz za usługę.
6 sierpnia 2019
Czy opisy w kategoriach mają znaczenie? Czy w ogóle warto sobie nimi zaprzątać głowę?
Odpowiedź jest prosta. Mają i to większą niż ci się wydaje. Dlaczego?
29 maja 2019
Jaką formę powinny mieć nazwy plików graficznych, żeby znacząco wpływały na indeksowanie witryny?
24 maja 2019
Tekst alternatywny, który znajduje się w atrybucie ALT to coś, o czym często zapominamy podczas umieszczania zdjęć na witrynie. Tymczasem popularny “tekst w ALT” może być bardzo cennym źródłem ruchu organicznego. Jak dobrze opisywać obrazki?
10 maja 2019
Jak często publikować posty na blogu firmowym? Jaka jest optymalna liczba artykułów na blogu miesięcznie? To jedne z najczęściej pojawiających się pytań w początkach prowadzenia bloga firmowego.
20 kwietnia 2019
Blogowanie firm w ostatnim czasie stało się jednym z popularniejszych sposobów na zdobycie rynku on line. Zalet posiadania bloga firmowego jest bardzo wiele. Mimo tego nie wszystkie firmy decydują się na jego założenie. A szkoda, bo dobrze prowadzony blog to jedno z narzędzi sukcesu firmy w Internecie.
22 marca 2019
Długość wpisu na blogu — to jeden z ważnych czynników, które wpływają na pozycję tekstu w wynikach wyszukiwania. Jakie znaczenie ma jego długość?
10 marca 2019
Prowadzenie bloga firmowego nie jest łatwą sprawą. A właściwe prowadzenie bloga firmowego to prawdziwa sztuka. Wiele firm redaguje bloga samodzielnie. Część z nich radzi sobie z tym wyśmienicie, jednak […]