Blog - Part 2

Blog

Tytułem wstępu

Nazywam się Katarzyna Biernacka. Treści dla internetu tworzę "od zawsze". Początkowo jako dziennikarz internetowy a przed ostatnie kilka lat copywriter i content marketer. Ukończyłam Uniwersytet Jagielloński (Polonistyka, 2003) i Krakowską Akademię im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego (E-marketing, 2011). Od 2012 roku prowadzę agencję iMedia Solutions.
A na tym blogu dzielę się swoją wiedzą w zakresie, prowadzenia blogów firmowych, tworzenia dobrego kontentu (i nie tylko).
10 marca 2019

Prowadzenie bloga firmowego – jakich błędów nie popełniać?

Prowadzenie bloga firmowego nie jest łatwą sprawą. A właściwe prowadzenie bloga firmowego to prawdziwa sztuka. Wiele firm redaguje bloga samodzielnie. Część z nich radzi sobie z tym wyśmienicie, jednak […]
15 stycznia 2019

Testy modułów blogowych w e-sklepach: Shoper.pl

Jak prowadzić bloga w sklepie funkcjonującym na platformie Shoper i czy ma to w ogóle sens? Test modułu bloga.
8 stycznia 2019

Testy modułów blogowych w e-sklepach: RedCart.pl

Czy zakładać blogi przy e-sklepach? Oczywiście że tak. Blog w e-sklepie w 2019 roku to konieczność.  Jednak utworzenie w pełni wartościowego bloga na platformie e-commerce nie jest takie proste. W tym cyklu testuję moduły blogowe na najważniejszych platformach oferujących rozwiązania do e-sklepów.
10 kwietnia 2017

Jak współpracować z webwriterem?

Zatrudniłeś webwritera, który ma napisać teksty na witrynę firmową, do sklepu internetowego czy na bloga?(Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zatrudnić dobrego webwritera to koniecznie przeczytaj nasz […]
10 marca 2017

Jak zatrudnić dobrego webwritera, czyli poradnik dla WebWave

Dziś zapraszam do lektury artykułu poradnikowego, który powstał dla platformy WebWave, czyli popularnego kreatora stron WWW. Jak zatrudnić osobę do pisania tekstów? Na co zwracać uwagę?
28 sierpnia 2014

Czy Twoje teksty są zrozumiałe?

Tym razem mała ciekawostka lingwistyczna i trochę zabawy. Zaczynamy! Co jest najważniejszą rzeczą przy pisaniu bloga firmowego? Redagować go tak, żeby trafiał w gusta docelowej grupy czytelników i był napisany językiem dla niej zrozumiałym.
19 sierpnia 2014

Co pisać na blogu pensjonatu, hotelu, agroturystyki?

Promocja  pensjonatu i gospodarstwa agroturystycznego za pomocą bloga to jeden  ze skuteczniejszych  (i w rezultacie najtańszych)  form docierania do finalnego Klienta. Na czym polega prowadzenie bloga firmowego  […]
30 lipca 2014

Dlaczego właściciel pensjonatu powinien prowadzić bloga?

W sezonie letnim zaserwuję tematykę  urlopową, czyli o promocji pensjonatów i gospodarstw agroturystycznych w Internecie. Dowiecie się też o tym,  jak blog pensjonatu wpłynął na wybór mojej formy […]
18 marca 2014

Kolejne wtyczki poprawiające bloga

Dziś w cyklu „Przydatne wtyczki na WordPressa” pluginy, które pomogły mi wyeliminować denerwujące elementy na firmowej witrynie. Tym razem o tym, co mnie drażniło… Brzmi intrygująco?
9 lutego 2014

Content marketing w promocji firmy

Content marketing to model marketingu internetowego, który zdobywa coraz większą popularność. Czym jest?
27 maja 2013

Przydatne wtyczki społecznościowe do WordPressa

Tym razem z cyklu „tunningujemy WordPressa”  zaprezentuję Wam cztery wtyczki, za pomocą  których połączycie  stronę/bloga na WordPressie z serwisami społecznościowymi takimi jak Facebook, Twitter, Google + […]
17 października 2012

„Content is King”, czyli o zawartości strony i pozycjonowaniu

W ostatnim artykule poświęconym podstawom marketingu w wyszukiwarkach wspomniałam, że jednym z najważniejszych elementów decydujących o poprawie pozycji strony w wyszukiwarkach,  jest odpowiednio aktualizowana i wartościowa […]