Dlaczego blog firmowy?
Blog firmowy to potężne narzędzie, które pozwoli Ci na zbudowanie wizerunku i ugruntowanie pozycji Twojej marki w świadomości Klienta.
Dzięki umiejętnie prowadzonemu blogowi przyciągniesz do firmy więcej Klientów, a w dalszej perspektywie, zbudujesz z nimi cenne relacje. Dobry blog to wartościowy content, dzięki któremu poprawisz widoczność witryny firmowej, e- sklepu w wynikach wyszukiwania Google.Firmy prowadzące własnego bloga mają o 55% więcej odwiedzin strony niż firmy, które nie mają bloga.
61% konsumentów online dokonuje zakupu sugerując się informacjami i recenzjami zaczerpniętymi z blogów.
Firmy B2C prowadzące bloga generują o 88% więcej potencjalnych Klientów miesięcznie.
Firmy B2C prowadzące bloga generują o 88% więcej potencjalnych Klientów miesięcznie.
Jakie korzyści będziesz miał z prowadzenia bloga firmowego?
Poprawisz pozycję w wyszukiwarkach
Pozyskasz nowych Klientów
Poprawisz rozpoznawalność firmy
Zwiększysz obroty
Prowadzenie bloga - co w usłudze

Analiza i strategia
Pierwszym etapem jest analiza. Przyjrzymy się aktualnej sytuacji Twojej firmy, poznamy Twoją firmę i jej produkty (usługi), dokładnie przyjrzymy się stronie WWW, poznamy branżę i Twoich konkurentów, poznamy Twoje potrzeby i oczekiwania. Po analizie dostępnych materiałów (dane o produktach i rynku) ustalimy format i formę graficzną bloga i przygotujemy ramowy plan zawartości bloga (w zależności od ustaleń)
Wysokiej jakości teksty
Aby blog spełniał swoje zadanie musi być regularnie aktualizowany. W ramach współpracy gwarantujemy Ci regularną aktualizację bloga wysokiej jakości treściami zgodnymi z potrzebami (artykuły poradnikowe, specjalistyczne, ciekawostki, prezentacje produktów, relacje z eventów firmowych itp.). Liczba aktualizacji zależy od Ciebie.Optymalizacja SEO
Każdy dodawany przez nas artykuł jest przygotowany z myślą o indeksacji w wyszukiwarkach. Artykuły są odpowiednie redagowane (teksty uwzględniają słowa kluczowe) kategoryzowane i tagowane. Każdy artykuł opatrzony jest unikalnym opisem SEO. Dzięki optymalizacji wzrośnie liczba wejść na stronę firmową, e-sklepu na określone słowa kluczowe
Zdjęcia w tekstach gratis
Nie martw się, że nie dysponujesz odpowiednimi fotografiami do tekstów. To już jest na naszej głowie. W każdym tekście umieszczonym na blogu bedzie się znajdować minimum jedno zdjęcie związane z treścią.

Opieka administracyjna
Dbamy o poprawne działanie bloga. Dokonujemy niezbędnych aktualizacji oprogramowania i wtyczek. W razie kłopotów z działaniem przejmujemy na siebie kontakt techniczny z hostingodawcą.
Raporty i statystyki
W trakcie trwania usługi masz cały czas dostęp do raportów związanych z liczbą wykorzystanych znaków, przebiegu konkursu oraz statystyk odwiedzin bloga.FAQ- najczęściej zadawane pytania
Odpowiedzi na pytania, które pewnie chcesz zadać (ale inni już je zadali)
Czy to ma sens?
Jak będziemy współpracować?
Tak, oczywiście.
Standardowo przed rozpoczęciem współpracy podpisujemy umowę na usługę związaną z prowadzeniem bloga. W niej zawarte są wszystkie niezbędne informacje związane z warunkami redagowanie bloga firmowego dla Klienta.
Wszystko zależy od uzgodnień.
Zdarza się, że klienci podsyłają nam listę tematów, ale w większości przypadków wybór tematyki artykułów blogowych spada na nasze barki.Innymi słowy sami ustalamy tematy na dany miesiąc, przygotowujemy brief do artykuł a potem redagujemy specjalistyczny artykuł na bloga. Klient może w tym czasie zająć się rozwijaniem swojego biznesu.
W trakcie wyboru tematów uwzględniamy trendy w danej branży, atrakcyjność zagadnienia, a także popularność danych fraz wyszukiwarce.
Blog jest jednym z elementów wspierającym naturalne pozycjonowanie strony/sklepu. teksty przez nas pisanie nie tylko mają zainteresować potencjalnego klienta, ale również przyczynić się do wzrostu popularności strony w wynikach wyszukiwania.
Druga kwestia to systematyczność aktualizacji. Blog musi być aktualizowany regularnie, żeby Czytelnicy i wyszukiwarki mieli po co wracać.
A ile to kosztuje?
Tak, możesz. Tak naprawdę byłaby to idealna opcja. Sytuacja, w której właściciel e-sklepu czy innego biznesu sam pisze bloga i dzieli się z czytelnikami swoimi przemyśleniami i wartościowymi treściami. Z tego założenia wychodziło też większość z naszych obecnych Klientów, zanim zdecydowali się na skorzystanie z usług naszej agencji.
Dlaczego postanowili zlecić nam to zadanie? Z braku czasu. Prowadzenie bloga jest zajęciem czasochłonnym i wymaga regularności. Zlecenie prowadzenia bloga firmie takiej jak nasza sprawi, że zaoszczędzisz cenny czas i jednocześnie małym nakładem kosztów będziesz promować własną markę i firmę w Internecie.
Wypełnij formularz wyceny. Z przyjemnością wycenimy usługę.
Wyślij do nas formularz wyceny. Z przyjemnością wycenimy usługę.

- Przyczynimy się do wzrostu pozycji strony w wyszukiwarce Google, co przełoży się na wzrost rozpoznawalności firmy;
- Zapewniamy solidne i terminowe redagowanie bloga;
- Przygotowujemy raporty dot. popularności wpisów;
- Dostarczamy informacje nt. zainteresowań biznesowych potencjalnych klientów i analizujemy statystyki;
- Piszemy teksty wartościowe merytorycznie, ciekawe, jak również zoptymalizowane pod wyszukiwarki internetowe.
Zostaw swoje dane i prześlij formularz wyceny. Wycenimy, a ty zastanowisz się czy budżet się zepnie.
Tak, istnieje taka możliwość.
W tym momencie dostępnych jest wiele możliwości na uruchomienie platformy blogowej całkowicie za darmo. Wystarczy założyć konto w jednej z popularnych platform blogowych takich jak WordPress.org lub Blogger.com. Obie platformy oferują szereg nieodpłatnych usług, za pomocą których bez problemu uruchomisz bloga firmowego. Kilku naszych klientów prowadzi blogi właśnie w oparciu o takie bezpłatne platformy (głównie WordPress.com) i są z tego zadowoleni.
Oczywiście postawienie bloga na darmowej platformie nie jest rozwiązaniem idealnym. Uruchamiając bloga na tego typu portalu musisz liczyć się z pewnymi ograniczeniami (limit danych, ograniczona liczba szablonów, brak dostępu do zaawansowanych opcji). Niemniej jednak jeżeli jesteś właścicielem małej firmy i poszukujesz prostego i taniego rozwiązania – to jest dla Ciebie korzystna opcja.
Samo uruchomienie bloga nie wystarczy, musi być jeszcze ktoś kto go poprowadzi. W ramach naszej współpracy zakładamy, optymalizujemy i prowadzimy blogi również na platformach zewnętrznych.
Chcę założyć bloga w e-sklepie
Tak, nie ma z tym najmniejszego problemu.
Sklepy prowadzone na platformie IAI mają wdrożone moduły aktualności i bloga. Treści do obu tych modułów dodaje się w panelu administracyjnym sklepu w przygotowanej specjalnie do tego karcie edycji. W ten sposób można dodawać i edytować nowe artykuły blogowe i umieszczać zdjęcia.Blog w sklepie IAI uruchomić można praktycznie bezkosztowo. Czasami tylko trzeba pomęczyć się z supportem Idosell, ale skoro prowadzisz sklep na tej platformie, to nie muszę ci tego mówić.
Wiesz jak jest.Zobacz więcej: Testy modułów blogowych w e-sklepach: RedCart.pl
Nic trudnego. Wystarczy zainstalować odpowiedni dodatek, czyli moduł bloga dedykowany do systemu Prestashop.
Istnieje wiele bardziej lub mniej rozbudowanych modułów bloga, które umożliwiają uruchomienie i prowadzenie bloga w sklepie na platformie PrestaShop. Wystarczy tylko znaleźć odpowiedni moduł bloga, kupić, zainstalować go w sklepie i można pisać. Listę tego typu modułów znajdziesz w oficjalnym sklepie PrestaShop (https://addons.prestashop.com/pl/495-blog-forum-aktualnosci).
Jeśli chodzi o drugą część pytania to tak. zajmujemy się prowadzeniem blogów na PrestaShop. W ramach usługi jest kompleksowa administracja treścią na blogu czyli dodajemy tekst, formatujemy, dodajemy zdjęcia, optymalizujemy pod SEO.
Szybka kalkulacja prowadzenia bloga (cennik)
Chcesz poznać cennik prowadzenia Twojego bloga? Wypełnij poniższy formularz.